مشخصات ایسوس راگ فون 2 به اینترنت راه پیدا کرد

ایسوس در روزهای آینده از دومین گوشی گیمینگ خود با نام ROG Phone 2 رونمایی می کند (تاریخ معرفی ایسوس راگ فون 2 رسما اعلام شد). این دستگاه به تازگی موفق به دریافت تاییدیه TENAA شده که مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس تامین می شود. در جلوی این محصول یک نمایشگر 6.59 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس قرار می گیرد.

 

ایسوس راگ فون 2 در نسخه های مختلف مجهز به 8/12 گیگابایت رم و 128/512/1024 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. بر اساس تصاویری که TENAA از این دستگاه منتشر کرده، شاهد طراحی شبیه به نسل گذشته هستیم. انتظار می رود ایسوس سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند را به زیر نمایشگر منتقل کند. رفرش ریت نمایشگر این دستگاه برابر با 120 هرتز است.

 

ایسوس ROG Phone 2 به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. سنسور اصلی دوربین پشتی این محصول، 48 مگاپیکسلی است. در رابطه با سنسور دوم این دستگاه اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. تامین انرژی این گوشی هوشمند تایوانی را یک باتری غول پیکر 5800 میلی آمپر ساعتی بر عهده می گیرد که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. چند روز دیگر از تاریخ عرضه و همچنین قیمت این گوشی مخصوص بازی مطلع می شویم.

منبع: https://click.ir/1398/04/29/asus-rog-phone-2-tenaa/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.